Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
DINAMO SECROM BUCURESTI Blog dedicat sectiei de ciclism a Clubului Sportiv Dinamo Bucuresti

COMPETIŢIE: Dinamoviştii au concurat în Germania, Franţa, Luxemburg şi Olanda

Administrator: Marian-Valentin Burlacu / ProSport
Echipa de ciclism Dinamo Secrom Bucureşti a revenit ieri dintr-un stagiu de pregătire şi curse în Germania, Franţa, Luxemburg şi Olanda.
Echipa care a participat la aceste curse a fost formată din următorii sportivi:
- Daniel Anghelache
- Alexandru Ciocan
- Traian Goga
- Marian Frunzeanu
- Gaber Martin
- Răzvan Jugănaru
 - George Smărăndace 
 Cicliştii dinamovişti au participat la următoarele curse:
 * Gollhaim (Germania)
Ciclişti la start: 138
Circuit: 1,8 km pe tur (50 tururi, 90 km)
Viteză medie: 46 km/h
Locurile ocupate de cicliştii dinamovişti: Ciocan - locul 14, Frunzeanu - locul 22, Goga - locul  27. Ceilalţi sportivi au terminat cursa cu plutonul.
 
* Haraucourt (Franţa)
Ciclişti la start: 132
Circuit: 9,500 km pe tur (13 tururi, 123,50 km)
Viteza medie: 45 km/h
Locurile ocupate de cicliştii dinamovişti: Frunzeanu - locul 16, Ciocan - locul 35, Angheache locul 51. Ceilalţi sportivi au terminat cursa cu plutonul.
 
* Dippach (Luxemburg)
Ciclişti la start: 128
Circuit: 10,9 km pe tur (12 tururi, 130,8 km)
Locurile ocupate de cicliştii dinamovişti: Anghelache - locul 4, Goga - locul 9 (la categoria U23, locul 2), Ciocan - locul 27, Martin locul 30. Ceilalţi sportivi au terminat cursa cu plutonul.
 
* Rotterdam (Olanda)
Ciclişti la start: 111 sportivi
Circuit secial amenajat: 1,8 km pe tur (50 tururi, 90 km).
Locurile ocupate de cicliştii dinamovişti: Ciocan - locul 16, Goga - locul 23. Ceilalţi sportivi au terminat cursa cu plutonul.
Medie orară: 47 km/h
 
"Nivelul de pregătire este foarte bun pentru această perioadă, cu atât mai mult cu cât noi, în ţară, nu am avut nicio cursă. Evoluţia foarte bună a cicliştilor noştri a atras atenţia unor federaţii şi cluburi din Germania, Franţa, Luxemburg şi Olanda, care ne-au invitat la alte curse chiar şi pentru 2010. Anul acesta avem o echipă foarte puternică, cu care mergem la vicorie în orice cursă", a declarat Constantin Cârstea, vicepreşedintele secţiei de ciclism de la Dinamo Secrom Bucureşti.

Echipa bucureşteană mizează în continuare pe prezenţa la viitoarele competiţii a rutierilor olandezi în frunte cu  Sierd Steigenga şi recent cooptatul Ronald Shur.
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commentaires
V
<br /> <br /> Buna Ziua!<br /> <br /> <br /> Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.<br /> <br /> <br /> Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de<br /> originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un<br /> subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.<br /> <br /> <br /> Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.<br /> <br /> <br /> M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:<br /> <br /> <br /> Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem<br /> nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi<br /> să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al<br /> ascultatorilor noştri.<br /> <br /> <br /> Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la<br /> asculta.whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.<br /> <br /> <br />  <br /> <br /> <br /> www.radiowhisper.com<br /> <br /> <br /> Multumesc,<br /> <br /> <br /> Cu stimă Vlad!<br /> <br /> <br /> <br />
Répondre